You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Se încarcă...

Proiectare cântare rutiere

LEADER

Prin inovație tehnică

FLINTAB a ales cuvântul de ordine al proceselor de proiectare și fabricație: DURABIL și a revoluționat conceptul de platformă de cântărire prin cumularea calităților esențiale pe care trebuie să le aibe un cântar rutier profesional. Modelele FAST și FORTI au deschis astfel drumul unei noi concepții tehnice care, în decursul multor ani de perfectă funcționare, a validat marca de valoare a fiecărui model de platformă proiectat ulterior.

Linia de platforme de cântărire concepute și proiectate de FLINTAB sunt un veritabil "benchmark" național, la al căror etalon se raportează celelalte structuri. Printr-un efort continuu de optimizare, însoțit de o viziune permanent proiectată în viitor, platformele fabricate de FLINTAB au atins nivelul maxim de calitate SUPER PREMIUM și nivelul maxim de durabilitate HEAVY-DUTY, atribute cu care un cântar rutier se poate numi cu adevărat excepțional.

  • FLINTAB a ales cuvântul de ordine al proceselor de proiectare și fabricație: DURABIL și a revoluționat conceptul de platformă de cântărire prin cumularea calităților esențiale pe care trebuie să le aibă un cântar rutier profesional. Modelele FAST și FORTI au deschis astfel drumul unei noi concepții tehnice care, în decursul multor ani de perfectă funcționare, a validat marca de valoare a fiecărui model de platformă proiectat ulterior. Harta tensiunilor mecanice echivalente în teoria a III-a de rezistență Tτ în îmbinarea prin flanșe trapezoidale, procesată pe formă deformată; max σnod 16213 = 347,68 N/mm2.

  • Distorsiunile mecanice în zona centrală de joncțiune a grinzilor principale longitudinale în circumstanțele de cedare a șuruburilor de montaj ale grinzilor.

Indicatorul final de performanță cristalizează un singur concept: Un cântar extrem de rezistent, menit să inspire încredere, să arate profesional și să dureze.

  • Harta tensiunilor mecanice maxime, în ansamblul de margine al celulei de cântărire în teoria a III-a de rezistență Tτ Coulomb-Tresca-Guest, la starea limită ultimă de rezistentă și stabilitate.

  • Harta eforturilor unitare σY procesată în secțiunea transversală de beton și aripa profilului laminat ale completului central de îmbinare.

Acest site web folosește cookie-uri. Continuarea navigării constituie acceptul dumneavoastră. Citește mai mult...